Witam na moim blogu

Mam na imię Igor. Mam 10 lat. Od rodziców dostałem sporą kolekcję pocztówek z całego świata, zaczynała ją zbierać jeszcze moja babcia.

Postanawiałem zbierać pocztówki tematyczne oraz z miejsc, które odwiedziłem i będę dane miejsca opisywał. Na razie zwiedzam Polskę z rodzicami i z siostrą. Lubimy zwiedzać miejsca niedostępne i nieoczywiste ;)

W mojej kolekcji są pocztówki, na których są np.:

- pocztówki związane z piłką nożną (szczególnie Euro, stadiony na świecie oraz piłkarzy). Jestem fanem Pogodni Szczecin oraz kocham zagraniczny klub FC Barcelona, a moim ulubionym piłkarzem jest oczywiście Lionel Messi.

- zbieram pocztówki z kategorii wieże (np. telewizyjne, latarnie, wieże kościołów), wiatraki

- stare samochody, motory, tramwaje, trolejbusy, samoloty, pociągi,

- pocztówki z muzeów komunikacji, pocztówki ze stacjami paliw,

- pocztówki z ciekawych znanych miejsc na świecie (Big Ben, Wieża Eiffla, Krzywa Wieża w Pizie, Statua Wolności, Biały Dom, Kreml i itd. ) oraz pocztówki związane ze Szczecinem.

czwartek, 28 lipca 2016

#108 Słodka Cukiernia w Czersku

Podczas jazdy jak szukaliśmy nazw ciekawych miejscowość (więcej w poście niżej) zajechaliśmy do miejscowości Czersk. Gdy przejeżdżaliśmy obok cukierni "Landus"i zorientowałem się że powstała w roku 1932 i od razu tam zajechaliśmy.


Cukiernia urzekła nas ciekawym wystrojem, można było zobaczyć na ścianach stare zdjęcia oraz dyplomy czeladnicze.



W cukierni można zjeść różne wybory cukiernicze w  tym m.in. sznycla (drożdżówka glazurowana) w-z bezy pączki babeczki jadłem również lody rzemieślnicze - smakowały lepiej, niż te ze sklepu. 
 

Cukiernie obsługują  dwie bardzo miłe panie z którymi bardzo miło mi się z nimi rozmawiało. Jeśli będziecie w pobliżu, musicie odwiedzić to miejsce!


Adres Cukierni:
Cukiernia "Landus" s.c.
ul. Dworcowa 4
Czersk 

Zdjęcia Paweł Wierzchowiec

1 komentarz:

  1. Я в Польше знаю, в основном, большие города. Поэтому, очень интересно читать про места,где возможно не так много туристов, но оказывается есть на что посмотреть!

    OdpowiedzUsuń