Witam na moim blogu

Mam na imię Igor. Mam 10 lat. Od rodziców dostałem sporą kolekcję pocztówek z całego świata, zaczynała ją zbierać jeszcze moja babcia.

Postanawiałem zbierać pocztówki tematyczne oraz z miejsc, które odwiedziłem i będę dane miejsca opisywał. Na razie zwiedzam Polskę z rodzicami i z siostrą. Lubimy zwiedzać miejsca niedostępne i nieoczywiste ;)

W mojej kolekcji są pocztówki, na których są np.:

- pocztówki związane z piłką nożną (szczególnie Euro, stadiony na świecie oraz piłkarzy). Jestem fanem Pogodni Szczecin oraz kocham zagraniczny klub FC Barcelona, a moim ulubionym piłkarzem jest oczywiście Lionel Messi.

- zbieram pocztówki z kategorii wieże (np. telewizyjne, latarnie, wieże kościołów), wiatraki

- stare samochody, motory, tramwaje, trolejbusy, samoloty, pociągi,

- pocztówki z muzeów komunikacji, pocztówki ze stacjami paliw,

- pocztówki z ciekawych znanych miejsc na świecie (Big Ben, Wieża Eiffla, Krzywa Wieża w Pizie, Statua Wolności, Biały Dom, Kreml i itd. ) oraz pocztówki związane ze Szczecinem.

sobota, 9 lipca 2016

#100 7 Międzynarodowy Festiwal Balonowy o memoriał Kurta Hummela w Szczecinku.

W dniach 1-3 lipca w Szczecinku odbywały się pokazy balonowe.Toczą się one o memoriał
Kurta Hummela choć nie każdy wie kto to jest.

Kurt Hummel- porucznik z 9 pułku huzarów, który w 1908 r. zginął w trakcie lotu balonem nad Morzem Północnym. Legenda głosi że Hummel tuż przed śmiercią napisał na kawałku koszuli pożegnanie i wsadził je w butelkę. Ta butelka po kilku latach zastała znaleziona i spoczywa pod cmentarnym kamieniem.

Na wycieczkę pojechałem z tatą (spaliśmy w samochodzie ;)

Podczas festiwalu zobaczyliśmy 51 balonów!!!
Byłem pod wrażeniem wydobywającego się z palnika ognia gdyż ciepło rozchodziło się bardzo szeroko. Na pewno za rok tam wrócę i was też tam zapraszam.

Latające piwo!!!


Angry Birds (red) też się pojawił.


Jedyny w swoim rodzaju trójkątny balon.


Aż dostałem oczopląsu ;)


Tak ratuje butelkowy balon 


Zapraszamy Ponownie!!! 


zdjęcia mojego autorstwa

4 komentarze:

  1. Fascynujące! Nie znałam wczesniej postaci Kurta Hummela i jego historii....
    Bardzo interesujący blog.
    :) Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z pisaniem bloga! Piękne fotki.
    pozdrowienia z Malborka

    OdpowiedzUsuń